Goddagensdagen!

Här sitter jag.. har för en stund sen stängt ner den stationära datorn efter en kväll av Counterstrike spelande i form av pcw med både Landslaget som det så fint kallas samt med egna laget följt av match mot Norge i ENC vilket resulterade i vinst och 3 poäng till oss.. det tackar vi för :D TYTY!


Idag har vi haft besök av min kära kusin och hennes underbara dotter Olivia, det är alltid lika trevligt att få besök och besöka dom vi brukar försöka se till att ses en gång i veckan men det har varit ganska stora gap mellan våra senaste träffar och fler gap lär det bli då jag börjar jobba på fredag.. Men som sagt lika trevligt ändå när vi väl ses igen! Och iofs så kommer det inte dröja länge tills nästa träff för på lördag kommer dom tillbaka till Svedvi för att vara med på Emilias dop.

På tal om Emilias dop så är morgondagen fullspäckad med utflykter tillsammans med min kära mor för att inhandla allt vad som kan tänkas behövas till dopdagen och fikat efteråt. Så imorgon bär det av till västerås och hälla för lite hällashopping ;D


Nu ska jag stänga av inför eurovisionsongcontest skiten och gå o borsta gaddarna mina för att sedan gå på date med john blund, ska även försöka få med mig min andrahälft som har tokslocknat på soffan!


Vi hörs!!!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0