=)

Hejhejhemsktmyckethej!


Har inte skrivit på några dagar och det kan bero på av det simpla anledningen att jag inte har haft tid!


Det har varit fullt upp med Emilias dop och nya jobbet mitt som jag påbörjade med introduktion i fredags...


Jag kan ju börja med att tacka alla underbara människor som förgyllde Emilias dopdag med sin närvaro samt tacka för alla obeskrivligt fina, omtänksamma och nödvändiga gåvor Emilia fick ta emot denna helt fantastiska dag.. Vi är lyckligt lottade som har er alla i vårat liv och skulle inte för något i världen vilja gå miste om någon av er! <3 Vi hade även riktigt tur med vädret, trodde jag skulle svimma när termometern visade 24,6 grader i skuggan.. Emilia är värd det bästa och allt vad det innebär och det är precis vad hon får!


Och nya jobbet ja, började i fredags med en heldag av information och introduktion teoretiskt i form av många timmar inefattande att skriva på olika former av kontrakt samt information av olika människor om olika arbetsområden. Vi fick även göra ett prov på truck och iom att jag fick mitt lilla gula kort så e jag grön på det teoretiska planet vad gäller truckförandet! En lyckad dag trots att jag innan lunch höll bokstavligt talat på att somna. Idag började då mitt första "riktiga" pass.. Klockan 05.50 mötte jag upp Kika som stod och väntade på mig för att visa mig till faddertavlan när jag skulle träffa min alldeles egna lilla fadder, skulle ha haft en jakob men fick en Daniel! Inte mig emot då Daniel (Danne) är en av dom skönaste människor jag träffat på länge, ja alltså varenda en jag träffade under dagen på ICA e helt makalöst trevliga människor och jag kan inte sluta förvånas över hur trevliga människor kan vara. Danne tog mig under sina vingar och dagen swishade förbi, jag hann med att gå rundvandring på lagret, vilket är 7 km stort(SHissseeS) Körde truck och klarade av tre ordrar, det gick bra tror jag.. Danne vågar väl inte säga nå annat, han råkade nämligen visa mig vem jag skulle vända mig till om jag ville klaga på hans vägledning så jag har honom i ett järngrepp ;D Muhaha! Nä men skämt o sido så trivs jag redan som fisken i vattnet och jag tror att jag kommer att trivas mer o mer för varje dag som går, detta är nog ett klockrent jobb för mig det tror jag, utan tvekan!

Så jag vill TACKA min älskade storebror Tommy som hjälpte mig att få in foten på ICA  =) GULD VÄRD!


Nu ska jag ta en efterlängtad dusch sen slänga mig i säng för att somna sött och vakna upp till morgondagens bravader! Sov gott o ta hand om er <3

Kommentarer
Postat av: Tebbe

Va kul gumman =) skönt att du trivs på jobbet.. ses till helgen mitt saknade hjärta. puss

2010-05-17 @ 22:51:57
URL: http://glohria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0