Nu brinner det i knutarna..

Och jag känner mig hyffsat stressad måste jag påstå!

Jag har litegranna att berätta om faktiskt, kan ju börja med att tala om att imorgon bär det av till Sthlm för en helg med gänget! Dvs att då åker jag, Stoffe & Emilia till sthlm för att möta upp Ninni, Ejlut, fliCk, ping, Nypon,
Håkon & Macze! Yuppyuppyupp!!! Det ska bli riktigt skoj, en helg innehållande mycket fint sällskap, skratt, god mat, gott o dricka samt även på söndagen praccande och cupspelande på Inferno online som vi för övrigt ska göra vårat allra bästa för att försöka ta hem =) thats that!


Imorgon händer även något väldigt viktigt, Jag har sökt sommarjobb på ICA-lagret i västerås & igår fick jag ett efterlängtat samtal därifrån där en trevlig Magnus ringde för o fråga om det fortfarande var aktuellt med jobbsökande från min sida och OM det är! Absolut ja och verkligen var väl ungefär mitt svar haha! Jag blir dock så himla nervös när det handlar om sådana viktiga saker och detta jobb är väldigt viktigt för mig av många anledningar! Jag tror att det kommer gå finemang imorgon för det ska jag se till, dock så vill jag ändå för säkerhetsskull att ni alla håller tummarna för mig och hoppas med mig att det går bra! =) thats that!


Och sen så måste jag avboka datumet för dopet som vi tänkt ha den 17/4.. det blir alltså inte av det datumet så ni som skrivit upp det i almanackan med bläck, jag ber om ursäkt för den lauringen! Och ni med blyerts SUDDA SUDDA SUDDAAAAA :D:D:D det blir av förhoppningsvis någon gång i maj istället ska se vad vi har för alternativ :)


Nu ska jag göra lite nytta medans lillan sover en stund, eller om jag ska gå o göra henne sällskap.. känner mig lite tung i huvudet! :/ ska iaf se klart på vakna med the voice :)


PoussKramz <3

Kommentarer
Postat av: Ninni

PUSSS!!!



fan va kul de ska bli :D

2010-03-18 @ 11:50:27
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/
Postat av: Camilla

Nej men gud vad spännande!! Jag håller tummarna!!! :D Det kommer nog gå superbra! Kul med sthlm! Och ny tid för dop också.. Du får berätta nya tiden när du vet! Puss & Kram

2010-03-18 @ 16:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0