Har kommit på...

...att jag nog är ganska sugen på att lära mig koda eller vad det heter, jag vill också ha en frän custom made blogg men jag måste nog vara totalt pantad eller helt enkelt väldigt slö för jag fattar inte överhuvudtaget vad man gör förutom att göra ett nytt inlägg.. fast där ljög jag lite jag kan lägga in bilder också men det är i princip allt jag kan. Så nu ber jag om hjälp.. HJÄLP!


Sitter och lyssnar på mitt lilla gryn som ligger i sin säng o brottas med sin MajaMu (ett gossedjur i form av en ko) & jag tror John blund försöker sig på att locka in henne i sömnens rike men icke sa nicke hon fightas tillbaka ganska friskt och hon är inte nådig, hon har humör den lilla damen.. folk säger att jag har humör då kan jag konstatera att ni inte träffat dotra mi! En underbar liten skatt med humör som räcker till hela svenska folket om inte fler :P Härligt härligt!


Eftersom att hon inte ville somna så ska jag nu ta o ägna min tid åt att underhålla henne.. Må väl allesammans! Hörs :D


Kommentarer
Postat av: Camilla

Gud vad du skriver nu! ROLIGT!! :D Fortsätt så..=)

2010-03-06 @ 21:18:09
Postat av: Ninni

haha :D Gimme login o pass så ska ja haxa sönder den! :D



och den där Maja Mu funderar jag på att bränna när jag kommer... JAG HATAR KOSSOR !!!

2010-03-08 @ 10:13:31
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0