Nytt år, Ny blogg, Nya tag!

Goddagens.

Jag är ju som jag nämnt ett antal ggr tidigare ingen större stjärna på att skriva blogg men jag ska göra mitt yttersta för att hålla denna blogg vid liv då jag avslutade den andra, så ni som tappert har följt sannewtf.blogg.se kan helt enkelt skippa den visiten i framtiden.


Jahapp vart ska man börja? Självklart kan jag ju sent sisåhär önska alla ett riktigt gott nytt år & lycka till med alla mål & nyårslöften som ni bestämt er för att genomföra & till er som redan lyckats vill jag säga GRATTIS! :D Själv har jag lagt upp några mål för detta år men har bestämt mig för att man får ta en dag i taget & inte anta att man ska klara allt på en gång! 

Ja Om 14 dagar blir vår älskade dotter 6 månader "gammal", det är helt otroligt att tiden går så himla fort! Känns som om det var för 14 dagar sedan jag satt på balkongen med Emelie, Elin & Camilla o andades genom värkarna. Helt ofattbart, underbart! På dessa 6 månader har mycket hänt, flickan min har lärt sig le, skratta, "prata", äta, vända sig från mage till rygg, halvsitta, kräla & hon har fått två tänder.. Ja det var väl typ en snabb update på vad min lilltösas första 6 månader i livet har haft att erbjuda. Jag skulle inte byta bort dessa 6 månader & kommande dagar/månader/år mot något någonsin! Älskar livet & livet är Emilia.

Den 14 februari väntar i princip runt hörnet.. det datumet är inte bara speciellt pga Alla hjärtans dag utan den 14 februari har jag & Stoffe varit tillsammans i 4,5 år & förlovade i 3 år så jag hoppas på att det blir en riktigt speciell dag :)

Nu ska jag avsluta mitt första blogginlägg för detta år & denna blogg o så ska jag kolla på min helt klart favorit serie : The big bang theori sjukt charmig serier! Efter det så bär det av mot västerås tillsammans med lillebrors flickvän för lite rumskak alá Zumba träning/dans/suicide! Vad är det man brukar säga? ajusste det är skönt när det är över haha :D Pusssss!!

Kommentarer
Postat av: Kika

Shake that boooty! :D

2010-01-25 @ 18:16:08
Postat av: Ibbe kim

hahaha suicide :) lätt match. Se till o bli het nu ;))

2010-01-25 @ 18:49:59
Postat av: N

YAYYY PARTHEY! :DDDD

2010-01-25 @ 19:13:09
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/
Postat av: N

HALLA vaknara!

2010-02-01 @ 21:29:16
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0