Ne nu.. är det sant?

Jajemensan! Det stämmer, ni behöver inte gnugga er i ögonen eller nypa er i armen ni är vakna o alerta jag slår på stort & skriver ett inlägg idag också. Jag vet dock inte riktigt vad jag ska skriva om men jag har ingenting annat för mig då min älskade dotter ligger & sussar sött & min älskade sambo inte har kommit hem från jobbet ännu. Jag kan ju kanske tala om att Emilia håller på att lära sig sitta själv & hon är super duktig! Hon kan sitta ganska länge om hon har någonting i händerna som hon kan koncentrera sig på, då tänker hon inte på att ingen håller i henne & då går det galant! Tänk egentligen hur svårt det kan vara att bara kunna sitta själv? Att behöva kämpa så hårt för att hålla balansen. Helt otroligt!

Vi har varit på babysång idag också & träffat andra gosiga bebisar, mina gamla vänner som jag inte har träffat eller pratat med på flera år.. det var superkul att träffa dom igen :) Snart tror jag det är dags för oss att börja "hänga" lite på öppnaförskolan & träffa mer bebisar samt dra på oss lite immunförsvar (stavning)


Ja & jag vill tillägga en sak till : SNÖ SUGER jag vill ha sommar helst igår men NU går också bra ;)


Det får räcka för idag, tummen upp för mig som iaf försöker underhålla er mina trogna följeslagare! Kärlek till er från mig <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi människor är bra ynkliga om man jämför med djur som springer bara på någon timme efter födseln.

2010-02-03 @ 16:19:09
URL: http://mybeautifuldays.blogg.se/
Postat av: Ibbe Kim

k morsan :)

2010-02-03 @ 17:42:31
Postat av: Ninni

Men nura???

2010-02-14 @ 14:41:44
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0