Nåja..

Jag kanske inte är en hejdundrande bloggerska men jag skriver iaf något litet då och då o det får ni nöja er med =)

Jag kan väl börja med att berätta att min älskade Christoffer-robbiiiin fyllde hälften till 50 igår & man börjar nästan se dom grå håren komma fram nu haha! Nja riktigt så illa är det nog inte, men det kunde ju ha varit =P Iallafall så var min familj här & firade min älskade på hans dag.. Han fick presentkort på kläder för 2000kr sen fick han (vi) ett köksbord o så fick han massa snusk snus haha! Han var väldigt nöjd med dagen o det gör mig ännu mer nöjd.

Idag har även baby-simmet satt igång, det var helt underbart mysigt och någonting jag starkt rekommenderar alla föräldrar att göra, Stoffe ville inte bada men efter att han sett hur mysigt jag o Emilia hade det i bassängen så bestämde han sig ganska snabbt för att han bannemig skulle bada nästa söndag han också, YIPPI! <3 Emilia tyckte att det var superkul att bada, ja hon sa det inte med ord men med handling.. Ett leende från öra till öra och ett konstant plaskande övertygade mig! Supersuccé :D


Jag har inte så mycket mer att skriva om just nu, men jag tackar för mig så hörs vi snart(?!?) igen. HÖHÖ xD



I brist på större ord: Mamma ÄLSKAR dig
Emilia mitt liv! <3


Kommentarer
Postat av: Ninni

bästaste familjen i världen! :D



Yonge vart sur när ja inte hade sagt att stoffe fyllde.. "då kunde vi ju ha åkt ju!!" haha ;D

pussss

2010-02-28 @ 20:23:05
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/
Postat av: Daniel

50 e bara barnet!

2010-03-02 @ 21:54:29
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0