Tiden rinner iväg...

Och min älskade ögonsten är idag (läs 8 april) hela åtta månader "gammal" och det är helt sjukt alltså! Jag trodde inte för något i världen det skulle gå riktigt så här fort när folk uppmanade mig till att ta vara på tiden med min lilla bebis för att det minsann går fort.. Jaja tänkte jag och ryckte på axlarna, klart jag ska ta vara på tiden... Det har jag visserligen gjort också men hujeda mig vad tiden gått! Det går fort när man har roligt, verkligen! Så nu är det ju konstaterat om nästan exakt fyra månader blir våran dotter ett helt år och jag kommer även den dagen stå med hakan i golvet och klia mig i huvudet och undra vart det föregående året tagit vägen.


Just nu ligger min lilla prinsessa på golvet och krälar omkring, stannar upp ibland och krystar utan dess like.. jajjemensan hon gör nummer två och hon är så himla söt :D Hon är även väldigt trött så emellanåt lägger hon ner sitt lilla huvud på armarna och vilar litegranna!


Idag är det dags för ännu en uF träff, denna gång blire byoc i uF huset och jag tror det kommer bli maxat =D Dock kommer jag vara fylld av ständig oro över att Emilia kanske saknar mig så det gör ont och behöver mig mer än något annat.. men det är ju nått man måste lära sig släppa! Jag menar hon har ju faktiskt en pappa också som mer än gärna vill vara med Emilia själv och visa att han verkligen klarar av det.

Nu börjar lilldamen tröttna här nere så jag ska torka lite skit från rumpan på na sen slänga henne i säng o rycka tag i dammsugarn! HÖÖÖRS <3


Kommentarer
Postat av: elin

SES SEN!! :D <3

2010-04-09 @ 10:24:38
URL: http://sedergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0