Söndag

God kväll världen!


EMILIAS FRAMTÄNDER PÅ OVANSIDAN HAR PRECIS BÖRJAT SPRICKA FRAM WOHOW


Har precis avslutat en kvälls praccande med tjejerna och kan väl inte påstå att jag har hurrat av lycka under denna kväll, inte ett enda glädjetjut från min trut det ska gudarna veta! Men men alla har vi vällan en dålig dag ibland och ja, jag kanske råkar ha några fler än alla andra men so what? Vem bryr sig om hundra år? ^^ Sitter i alla fall fortfarande i vent med tjejerna grus som e beroende av två olika facebook spel, det är alltså Ninni som har (under VARNING från min sida) fastnat för Staries och Ejlutt som fastnat för bejeweld blitz (stavning) Som dom spelnördar dom faktiskt är så har dom mage att skylla på mig för förstnämndas beroende och jag vill starkt understryka här att jag VARNADE och VARNADE tvåhundra gånger för spelet Staries som jag för övrigt också finner ganska stort intresse av :P Men men som det stryktåliga bollplank jag är så e det med rak rygg och näsan i vädret som jag bara säger "OK" Muhawha.


Igår bar det iaf av till Stockholm för grillat och lite dricka, eller ja jag stod nog mest för att äta upp den underbart goa grillade kycklingen och Ninni stod som vanligt för drickandet av ALL dricka :P Hon försökte förgäves som alla andra gånger supa mig under bordet men som den torris jag är så gav jag upp efter två vinglas och två smuttar på Tequila Rose´n =) Jag fick höra både en och fem gånger att jag är KASS och jag får väl ta av mig hatten och buga för the master of the masters of drinking Ninnz :D Hon är då fan den ROLIGASTE person på fyllan ni kan tänka er, så länge hon är pigg haha.. det är all or nothing när det gäller alkohol för Ninnis del och igår var det verkligen ALL! Ända tills ögonen gick i kors för na och vi konstaterade att det var dags att nanna kudden! Tack gud för sömn :) Vill tacka Yonge för gästfriheten samt Ninni för underhållningen! NI är guld värda <3 Tack för ännu en lyckad kväll.

Nu ska jag ta och kura ner mig i soffan bredvid min andrehälft och se om tv´n bjuder på någon underhållning.. jag hoppas dock att det inte är något som lockar så jag kan krypa ner i sängen i tid för en gångs skull, det skulle vara ganska skönt.. Vi får se!


Tickotack för helgen och btw vi e snart friska som nötkärnor här hemma! WOHO :D

Kommentarer
Postat av: N

ÅÅÅÅ du e så kass va!!! :D <3

2010-04-26 @ 14:23:33
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0