Solen skiner..

himlen är blå ååååå vad det är skönt att leva då!


allra helst om man fick vara utomhus och njuta av solen och den vackra atmosfär den bär med sig. Nu är läget som så att Stoffe, proofen, mamma och Nemo är ute o glassar i det fina vädret.. jag skulle mer än gärna göra dom sällskap men jag får glatt sitta här inne framför den rosa faran och surfa tills min lilla dam behagar att slå upp dom blå, hon ligger nämligen o sover middag och självklart idag av alla dagar ska hon sova en sån där megamonstersuperduper lång middag! BUT WHY?  Yaya det är bara att vänta, jag lever inte mitt liv efter mig längre jag lever mitt liv efter min älskade dotters behov och det gör jag med glädje! Fast i hemlighet så sitter jag o funderar starkt på om man kanske skulle nysa JÄTTE högt så hon ofrivilligt kanske vaknar o inser att hon inte behöver mer skönhetssömn just för tillfället ;D Men jag får låta bli.. hon vaknar när det är dags hoppas bara på att det blir innan vi ska skjutsa hem proofen för annars blir det ingen sol för min del.


Efter vi har skjutsat hem proofen ska vi åka o äntligen få träffa våra kära vänner Camilla och Patrik! Det var alldeles för längesen nu men det kan ju också vara ganska positivt då vi kommer ha massor att prata om.. Men sen får vi ta oss i kragen o se till att det inte blir lika stora gap mellan träffarna, det är iaf vad jag tycker! Det ska iaf bli otroligt mysigt och skönt att få träffa Camilla igen, alla behöver en dos av hennes vänskap! <3


Nu ska jag gå ut på balkongen för mina chanser att komma längre ut än så är för tillfället ZERO men livet leker ändå en dag som denna.. det sprudlar värme vänskap o kärlek i min kropp! Vår och sommar jag välkomnar er!


EN BAMSEKRAM TILL ER ALLA! GLAD PÅSK =)

Kommentarer
Postat av: elin

Glad påsk morsan ;D

2010-04-04 @ 00:06:48
URL: http://sedergren.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag håller med, inga fler stora gap! =) Tummen upp för din blogg! <3

2010-04-07 @ 16:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0