Ja må han leva..

Inleder med att skriva Grattis & Grattis!
Dessa gratulationer tillägnas inga mindre än min lillebror Sammy som idag fyller 22 år samt min andra andra hälft´s (Ninni) lillebror Christofer som i sin tur fyller ett år yngre dvs 21. Grattis & Grattis igen hoppas ni båda haft en ypperligt bra dag =)

För att kallas långhelg har denna helg varit alldeles för kort om ni frågar mig! Iofs så tycker jag att tiden överlag går i ultrarapid fart och jag börjar hamna lite på efterkälken känner jag.. Med både det ena och det andra men framför allt med mig själv, jag kommer på mig själv med att aldrig stanna upp och faktiskt unna mig själv en tanke eller två. Vem är jag? Vem vill jag vara? Vilka mål har jag med livet? Vad vill jag? Vad vill jag inte? Varför? Vad? När? Hur? Det enda jag vet just nu utan att tveka är att jag har världens underbaraste dotter och att få stoltsera med att jag är hennes mor det är ULTIMAT! Finns ingenting bättre än du Emilia, som jag sagt så många gånger förr: Känns inte som om älska räcker till men i brist på större ord så får jag finna mig i att säga gång på gång att jag ÄLSKAR dig! Mammas stolthet.


Idag har vi haft en slappar dag, men det behövdes för allas del då Stoffe går tillbaks till jobbet imorn och jag och Emilia ska fara och flyga från lugnet i Hallstahammar till Västerås och sedan vidare till Eskilstuna. Vi ska nämligen hälsa på min kära kusin och hennes underbara dotter för att sedan åka till Emilias faster och hälsa på henne också det kommer bli en fartfylld dag och jag ser fram emot den, ja jag ser fram emot den så pass mycket att jag ska gå o lägga mig i tid ikväll och med det tackar jag för mig och hoppas att ni haft en bra påskhelg!


Ta hand om varandra och glöm för guds skull inte att ta hand om er själva! <3


Kommentarer
Postat av: SarahPaskota

Sötnöt, vi får träffas nästa vecka! Puss

2010-04-05 @ 23:19:22
URL: http://sarahpaskota.blogg.se/
Postat av: N

Grattis grabbarna grus liksom :D

Shit vare bara 1år mellan dom hahah :D

2010-04-06 @ 10:44:33
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/
Postat av: N

Öy kasshuvve! SKRIV!

2010-04-08 @ 10:51:02
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/
Postat av: elin

Dags att uppdatera nu hörreduru :D

2010-04-08 @ 17:02:49
URL: http://sedergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0