Godkväll!

Nej ni ser inte i syne! Jag skriver ännu ett inlägg för kvällen, jag vill nämligen uppdatera er lite om kvällen som passerat!

Jag gjorde iordning prinsessan för sängen med bad, välling och tandborstning vid sjutiden.. hon somnade på sturt och jag skickade iväg elstofo till Milano för att hämta mat då ringer Natha mig på mobilen och ställer randomfrågor om vad vi gör, vad vi ska göra osv jag svarar glatt att Emilia somnat för kvällen och att jag sitter i soffan och väntar på Stoffe som är iväg och hämtar pizzan! Hon skriker då rätt ut att jag ska ringa upp honom och avbeställa pizzan och det ögonaböj, jag konstaterar att det är alldeles försent då jag vet att han redan är på väg hemåt och hon skriker bara att hon skiter i det och att jag ska ringa honom ändå DIRR! Sen slängde hon på luren i örat på mig och så var det med det, jaha? undrar ni säkert.. Jo jag ska fortsätta.. plingplong instormandes kommer Jonas och Natha med två fulla ICA påsar fullproppade med go´saker och hack i häl har dom sina fyrbenta sötsaker =D

Jag och Natha tog plats i köket för att laga tacos medans helan och halvan for iväg för att hämta birabirabira bärsbärsbärsen :P Dom kom tillbaka precis i tid för att bara slå ner stjärtan och hugga in på ett dukat tacobord och alla blev mätta och belåtna, blev lite alkohol både till mat och efterätt som bestod av Jordgubbar och grädde.. MUMS! :P det blev mycket skratt och skitsnack vi hann såklart även med en välbehövd kaffe innan Natha blev sugen på ett varmt bad och dom begav sig hemåt. Nu sitter vi här och kan konstatera att dom lämnat oss med morötter och dip samt en jävla massa alkohol, dipen o morötterna lär få passa sig medans dom stackars ölen och ciderna får ta plats bredvid vindunken Ninn3an lämnade för x antal veckor sedan då hon var här :D Med andra ord så förtär vi inte allt för mycket alkohol under detta tak men tickotack ändå det kan alltid vara bra att ha ett litet lager! Inser ganska snabbt att vi behöver en tur till Willys och fylla upp kyl och frys lite då 90% av innehållet nu består av just alkohol och för att vara en familj som inte är så förtjusta i just den drycken så känns det lite halvdant.  Så på schemat för imorgon står nu en trip till Willys för storhandling efter det ska jag fråga min kära mor om lillskruttan får sova hos henne för att jag och Stoffe blev nämligen bjudna på fest imorgon och det skulle nog vara ganska kul att få komma iväg lite och släppa allt tillsammans för en stund, vi får se hur det blir jag är ju en liten torris så det blir nog inge av iaf! Vi får som sagt se..

Vill iaf tacka Natha och Jonas för en finfin kväll, nu kryper jag till kojs för att som vanligt somna till ljudet av min älskade dotters oskyldiga och underbara andetag!


Godnatt världen <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken underbar fredagskväll. =)

2010-04-17 @ 01:07:01
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Ninn3an

miss u

2010-04-20 @ 07:53:01
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/
Postat av: Marcus Fernström

fin blogg :)

2010-05-19 @ 09:21:58
URL: http://faernas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0