God Morgon

Här sitter jag i soffan förkyld och jävlig, kollar på vakna med the voice och förbannar allt vad förkylning innebär! Snoret flödar, halsen e tjock och jag hostar och nyser om vartannat, känner även att kroppen i övrigt inte riktigt är med mig just nu.. det suger ju! Men jag överlever, det gör jag alltid. Ännu mer tråkigt är det ju dock att min älskade solstråle också är förkyld lilla tufflan. Men det märks inte sådär jätte mycket på henne då hon är i princip lika mysig och glad som alltid, det ända som avslöjar henne är den rinnande näsan och hostandet som kommer mer sällan nu. Just nu ligger hon och sover sött min skatt och jag tog tillfället i akt att knåpa ihop ett litet inlägg här.


Jag saknar några människor i mitt liv just nu, vissa är på andra sidan jorden andra är en bilresa härifrån! Jag vill nämna några människor som är väldigt speciella i mitt liv även om vi inte ses allt för ofta och jag kan ju börja med min älskade big´sis aka TEBBE Vi har inte setts på långt över ett år och det känns verkligen! Vi har inte träffats mycket sen hon packade och flyttade till GBG vilket i sig är väldigt tråkigt då det verkligen inte är så jävla långt dit, det må vara nästan längst ner i landet men fortfarande inte speciellt långt, inte med tanke på var hon är idag och har varit i snart ett år! När hon kommer hem ska jag garanterat ta vara på alla chanser jag kan tänkas få att träffa henne.. Du är bäst och jag älskar dig no matter what! <3

Ninni
min älskade lilla andrahälft, mitt andra jag.. ja jag vågar nästan påstå att hon är en snarlik spegelbild av mig själv på många sätt och vis. Det kan tänkas vara skitbra och även i vissa stunder helt åt helvete ;) Haha! Jag har två saker att säga om vår vänskap : Lika barn leka bäst & Katt & råtta! Älskar e en underdrift min kära du! <3

Elin
min bruur, lätt en av dom härligaste personer jag någonsin träffat på.. lätt den bästa arbetskamraten man kan tänkas ha och lätt en person som jag alltid kommer att hålla hårt i även om vi ses alldeles för lite nuförtiden! Du är kung och jag älskar dig min vän! <3

Camilla
en väldigt speciell prick som är helt och hållet en människa och vän som jag aldrig någonsin skulle kunna ersätta med någon annan, en vän som alltid lyssnar och försöker hjälpa en på bästa sätt även om vi inte alltid har samma uppfattning om saker och ting så spelar det ingen roll, vi har haft våra duster tidigare i livet och jag skulle inte för något i världen göra/säga något för att förstöra den vänskap vi har idag! Även vi träffas alldeles för sällan och det är också tråkigt :( Men det är alltid lika trevligt när vi väl ses, jag älskar dig och längtar efter att få träffa ert lilla mirakel <3


Det finns många vänner, men inte många som ni och jag är så lyckligt lottad att jag får stoltsera med att kalla er mina bästa av dom bästa! Jag älskar er obeskrivligt mycket och även om jag är sämst på att höra av mig så får ni aldrig tro något annat!


Nu ska jag gosa sönder den lilla människa som jag älskar högre än något annat, min skatt mitt liv mitt allt som precis vaknat, hon sitter här på golvet med rosenröda kinder och isblå ögon.. ja om inte Emilia är kärlek vad är då kärlek?

Kommentarer
Postat av: Linda

Jätte söt header!:)

Krya på dig!

Ha en toppen fredag!:D

2010-04-23 @ 12:48:43
URL: http://toosweet.blogg.se/
Postat av: N

aaw love u bästaste mirrisen

snart ses vi :D 1hour to go :D

2010-04-24 @ 12:52:33
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/
Postat av: Camilla

Så fint då skriver!! Jag ville bara tacka och säga detsamma till dig, en av dom bästa! Älskar dig med! <3

2010-04-27 @ 13:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0