Fredag hela dagen..

.. Och kvar i Sverige blev man! Det var ju ganska tråkigt men samtidigt ganska skönt, känns som det har varit mycket fläng hit och dit på sistone och jag har varit borta mycket mer än vanligt från min älskade lilla ögonsten som nuförtiden är mer vild än en bunstig ko haha! Tråkigt att vi inte kom iväg med tanke på att vi faktiskt ställt in oss på det och det hade varit roligt att åka iväg och se hur bra allt vi tränat skulle funkat när det väl gällde. Det var också ganska bra för att en av våra spelare skadade sin rygg i torsdags och såvitt jag vet fortfarande lider av värk och får käka tabletter, stackars! Krya på dig Frida.


Min dag har därför spenderats med mor min och vi har tagit en promenad i Hallsta city sedan blev det några timmar på fiket tillsammans med Anna-mia och Erik. (Emilias kusinvitamin) Nu sitter jag i soffan och kollar på Kriminellt på tv4 Fakta och roas av Emilias galna upptåg när hon river runt högt som lågt, det är inte bara positivt när dom små liven lär sig saker vill jag lova, allra helst inte när dom kan ta sig dit dom vill och sätta sig upp själva haha, värre lär det ju bli när hon börjar ställa sig upp själv och allra helst när hon börjar gå hujeda mig säger jag bara!

Nu ska jag slänga mig på golvet och leka med min prinsessa men ni får ha en bra helg osv :)



Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0