drrtdrrt

Hejhejhallå!


Jag råkar veta att Ninni är hos sina föräldrar i Strömstad & gissar på att dom sitter o pimplar vin med grannen Mimmi ass we speak så jag passar på att slänga iväg ett inlägg! 

Jag har ju faktiskt lite att berätta om vad som händer o sker i mitt liv o vardag, kan ju börja med att gratulera samt ge mig själv en hejdundrandes klapp på axeln för att jag tagit mig i kragen o inte bara sökt jobb utan även fått jobb =D YEEEY! Dock tror jag att det var mycket tack vare min kära storebror som rekommenderat mig så jag vill även tacka honom, tickotack kära du! För er som inte vet så har jag alltså fått sommarjobb på inte mindre än ICA-Lagret i Västerås, helt underbart och om jag har fått rätt uppfattning av människorna där samt arbetsuppgifterna o stämningen så kommer jag stormtrivas o verkligen ge järnet o hoppas på en tillsvidare anställning, det hade verkligen inte varit helt fel- Så ni som hållt tummarna hittills kan ju fortsätta o hålla en liten tumme typ sisådär hela sommaren o lite till så jag kanske kan ha turen att få en riktig anställning.. Dock så tror jag att efter sommarjobbet så hänger det nog mer på prestation o vilja samt utfört arbete än på tur men lite extra tur är ju aldrig fel! Tack också till alla som grattat mig till jobbet, ni är ju härliga!

Jag har varit slarvig med att höra av mig till min kära vän Camilla o det vill jag be om ursäkt för men du förstår nog varför nu när vi pratat litegrann o vi får ju prata av oss ännu mer när vi ses vilket förhoppningsvis blir ganska snart! Puss på dig!


Nu har jag iaf uppdaterat en aning o imorgon får det helt enkelt bli ett inlägg om min lilla ack så stoooort älskade dotter! <3


Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja nu vet jag och förstår..=) Ja, jag hoppas vi ses idaaag! =) Puss o Kram

2010-04-03 @ 10:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0