Hallihallå!

Då var det konstaterat.. Jag är på väg att bli sjuk! O jag hatar´t, finns ingenting värre än att känna sig liten o hjälplös o konstant utmattad som man gör när man är febrig o kraftigt förkyld. Jag föder hellre 10 barn än o vara sjuk! Det ska gudarna veta.. Jag gör dock allt i min makt för att hålla mig så frisk som möjligt, har sugit i mig några strepsils under dagen och hör o häpna jag har bytt ut kaffet mot Te och när jag gör en sådan drastisk sak så e det verkligen allvar! Vik hädan onödiga sjukdom.. Jag klarar mig utan dig! Och för att inte tala om hur extremt extra jobbigt det blir att vara sjuk när man har ett annat litet värdefullt liv att ta hand om också.. det är ju inte sådär superskoj när man inte orkar ta hand om sig själv ens en gång! Och inte nog med det så är min lilla skatt fortfarande febrig o gnällig som bara den, ingenting duger åt lilldamen när hon sätter den sidan till!


För övrigt så har jag väl inte så mycket annat att rapportera om så det får bli ett kort inlägg idag.. men what the hell ändå ett inlägg :P Jag är duktig jag!


Håll tummarna för mig att jag ska slippa bli dålig o ta hand om er själva samt era nära & kära! LOVE <3

Kommentarer
Postat av: N

bli frisk tills helgen! PLZ!

2010-03-11 @ 07:43:24
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/
Postat av: Ninni [Foto & Vardag]

jah jah ja :D snart ses vi

2010-03-12 @ 09:51:38
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/
Postat av: Anna

Ha en skitbra fredag :)

2010-03-12 @ 13:53:03
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0