Haddirajjan!

Ja det är ju egentligen bara förnamnet för denna helgs bravader! :)

I fredags klockan 17.37 (någon minut senare pga delay) stod jag på tågstation i Västerås o kramades med min beloved Ninnz.. Japp hör o häpna, Ninni har fking finally tagit sig i kragen o tagit sig hela vägen hem till oss and i
LOVE it. Fredagen spenderades framför tv´n med Vin för Ninnis del o nå kärringtjöt för min del (bacardi & smirnoff) eftersom att jag av någon oförklarlig anledning drar mig för att dricka Öl som alltid varit min dryck om vi ska snacka alkohol.. Kan ju KANSKE men bara kanske bero på att jag för några veckor sedan fick uppleva en av dom värsta bakfyllorna jag någonsin upplevt o det pga bira bira bira.. bärs bärs bärs! Jag gick ju all-in på brorsans 30-års fest & försökte supa honom under bordet, det var nog tamefan utan tvekan bland det dummaste jag någonsin försökt mig på att göra! Och tji fick jag allra helst dagen efter!

Lördagen startade tidigt för en utarbetat Ninnz, hon fick för sig att hon skulle kliva upp strax innan 7 med Emilia o Stoffe o visst fick hon väl göra det, jag gladde mig åt att jag fick ligga kvar o låg nästan till halv 10.. Skööönt =) När jag kommit upp ur sängen så blev den en tripp in till Västerås City, Ninni har fått som vana att shoppa så fort hon kommer till mig o det brukar oftast bli Tuna park men denna gång blev det Västerås.. Väl där inne vart det frukost på donken & sedan mötte vi upp Sarah & Alex så Ninni fick se deras lilla (ganska stora) gryn, tråkigt nog så låg den lilla gladfisen & sussade gott i vagnen men det gör inte så mycket för hon är söt ändå :D Efter shoppingturen bar det av hemåt igen o sen var det ryggläge i soffan som gällde, Ninni somnade ganska fort i stort behov av lite middagssömn som hon har för vana att ta sig på lördagar o denna lördag var inget undantag =D Jag roade mig med att titta på "the bear whisperer." Vid fem halv sex snåret kom även Emilias faster med Sambo o skulle spendera lördagkvällen med oss i Svedvi, Det blev god mat lagat by master chef El´stofo o det bjöds på potatisgratäng, fläskfile med beasås o grönsaker, MUMMA! När klockan slog 20.00 flydde grabbarna fältet och volymen skruvades upp på tv apparaten o Ninni satt som fastklistrad i soffan o nästan studsade upp o ner, ja ni fattar det vart melodifestival final o lite dricka samt tilltugg till det =) Lördagen vart MINST sagt ROLIG o jag tackar alla som förgyllde den tillsammans med mig, helt fantastiskt o hoppas att det inte dröjer allt för länge tills nästa gång :) Vi konstaterade även att Jimmy är en manboy & Emelie är en liten torris som inte e allt för kass för o dricka vin mot sin vilja HAHA! Nästa gång så blire utgång alá Ninni, Sanne & eM, NO BUT´s OR MAYBE´s :P Tickotack allesammans <3

Idag blir det inte allt för mycket gjort tror jag, ska försöka få Ninni till o leta fram sin kamera så hon kan ta lite fina bilder på min dam och eftersom skruttan är hostig och jag inte är allt för pigg o kry heller så blir det inge baby-sim på schemat för dagen heller :( Men det blir nog en bra dag ändå tror jag!

Ha en bra söndag för det ska vi!

<3

Kommentarer
Postat av: N

puuuss!!

vad hade ni tänkt käka på dopet? Funderar om man ska prata med den dära hadji eller va han nu hette, o beställa hem varsin RULLE till ALLA!!! DEN DU!!

lägga upp en duk, sedan massa silvriga ballar, så ere bara å gläfsa i sig! MUAHAH ;D;D;D

2010-03-15 @ 15:24:59
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejsan är allt bra med dig idag?

2010-03-15 @ 15:40:42
URL: http://amandaslillafotobok.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej!

Kika gärna in på min blogg och säg vad du tycker om låten i mitt senaste inlägg!:)

2010-03-15 @ 19:52:40
URL: http://toosweet.blogg.se/
Postat av: eM

Tack själva =) Vi hade super trevligt ;d Måste göras om fifan!

2010-03-21 @ 21:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0