Long time no seen!

Tjuliluuulu bloggen ;)


Det var ett tag sen jag skrev nu, det är konstaterat! Så jag passar på att skriva några rader medans jag laddar upp några av flera hundra bilder som togs under våran tripp till Ukraina och Kiev. Ja det har väl hänt både det ena och det andra sen sist jag skrev och det innefattar då ukraina samt våran roadtrip till Karlskrona och Lillsan :) Jag orkar inte ge mig in på att skriva utförligt om dessa resor då jag börjar bli lite trött i ögat och några rader inte räcker till för att beskriva allt vi hann med.. men jag kan avslöja att det inte gick vidare bra för oss att spela i kiev däremot hade vi många andra moments of glory så som Elin på dansgolvet på efterfesten och Ninnis flygresa dit m.m =D

Resan till Karlskrona och Lillsan vart pangboompå, inget planerat utan det blev bara av och det kunde ju inte blivit bättre än på självaste flickans (läs en dag i efterskott) födelsedag :) Vilken present va! Det blev träff med hennes underbara föräldrar samt pojkvän, vi fick även träffa Bossebus. (hunden) Övernattningen på scandic var ett faktum och trevligt som bara den hade vi.. Ninni blev fullast som alltid och fick därmed icke sova i vårat hotellrum utan mellan Macze och Ibbe i deras rum! Lika glá för det var hon, men gladast var nog jag som fick en hel säng för mig själv ;D


Jag får skriva mer utförligt någon annan dag om jag orkar det..


Jag har varit borta mycket från min älskade dotter nu på senaste och det märks, dom fyra dagarna jag var borta då vi var i ukraina hade det hänt inte bara en utan flera saker på, min älskade har lärt sig krypa på riktigt nu, så hon slipper dra sig fram över golven.. Hon går själv med sin läragå vagn och klättrar på tamefan allt, jag hade inte riktigt insett förräns nu att det händer saker hela tiden med lilldamen eftersom jag alltid varit där.. Nu kommer jag dock inte vara där hela tiden för fredag denna vecka är första dagen på mitt sommarjobb, jag är kluven.. vill jobba men vill samtidigt vara hemma med Emilia! Men jag tror detta kommer gå finfint och jag är supertacksam för den helt sjukt perfekta anställning min bror hjälpt mig skaffa i sommar! Dock är det ett STORT minus att om det skulle komma på fråga om att vi skulle få en sista minuten invite av någon anledning till ESWC Så blir jag hemma :( DET SUGER men livet är inte alltid rättvist, nää långt ifrån!


Det blev ett ganska långt inlägg iaf, nu ska jag ta o tagga alla bilder jag lagt upp! Sen ska jag tagga mig själv till de_bed. Sov gott allesammans <3


Kommentarer
Postat av: N

ÖY! Jag e aldrig full, å för de andra så fick jag ligga i skarven. IGEN. I SKARVEN! :( <3

2010-05-11 @ 11:51:02
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/
Postat av: elin

dansgolvet... hahahaha

2010-05-11 @ 18:04:15
URL: http://sedergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0