Mars nu då...

Jaha då var det dags för ännu en ny månad.. herregud vad fort tiden går, en sak jag tänkt på dock är ju att tiden går ohyggligt fort men ändå har vi fortfarande den här j*vla SKITvintern kvar.. jag får inte riktigt ihop det! Någon som kan förklara hur det kan komma sig? Vore tacksam. När vi ändå är inne på vintern så kan jag ju yppa mig lite om hur jag känner för detta väder som högre makter har skänkt oss idag.. VIDRIGT! Snön yr åt alla håll och kanter o vi som bor lite ute i ingenstans vi kan knappt ta oss härifrån tillochmed traktorerna som ska ploga vägarna ligger i diket. Hujedamig! Modernatur är inte nådig i något land just nu känns det som, är det inte snökaos så är det tsunamis eller jordskalv.. Give the man kind a break dear! Jaja nog tjötat om det.. nu till roligare saker.


Har precis pratat lite med en kär vän till mig, hon får heta Helga då jag inte vill nämna något namn i onödan.. Helga är en go & glad prick, helga har blivit en rund go & glad prick.. Helga har ett litet liv som gror inuti sig & jag kan knappt bärga mig tills jag får se vad det är för en liten individ som kommer te sig utav den lilla knodden! Längtar så tills erat mirakel vill titta ut och jag hoppas fortfarande lite mer på att det är ett flickebarn, dock tror en större del av mig att det kommer finnas ett tredje litet ben(pillesnopp för er som var på väg att ramla av stolen) på krabaten, men det får vi glatt vänta på att få veta! Det gör jag med glädje och jag hoppas att tiden fortsätter att gå lika fort som den gjort för då dröjer det inte alls länge innan vi får träffa dig!




Nej nu har jag inge mer vettigt att skriva om, funderar på om jag ska hosta riktigt högt eller dammsuga precis bredvid Emilias spjälsäng så hon vaknar så jag får GOSA! Finns inget ord som räcker till för att förklara min kärlek till det finaste barnet som någonsin kommit till denna värld! Så som sagt i brist på större ord så ÄLSKAR jag dig Emilia, otroligt... skrämmande mycket! Du är min stolthet, min ögonsten, min skatt.. mitt ALLT! Ja du är mitt LIV <3

Kommentarer
Postat av: nähde

Hej! välkommen in i våran nystartade modeblogg, här får du läsa om vad som är hett och vad som är fett snett.

2010-03-02 @ 21:58:35
URL: http://nahdemode.blogg.se/
Postat av: loisa

äälskar din blogg , den är bäst & läser den varje dag ;)

2010-03-03 @ 01:23:17
URL: http://lollopattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0