Idag...

...har vi varit på babysång som vanligt på onsdagsmornarna :) Emilia älskar det, dock var vi jätte några, bara tre stycken men vi sjöng o tjoade ändå & det var lika roligt idag iaf.. man märker på Emilia att hon börjar komma ihåg vissa av sångerna nu som tex prästens lilla kråka när man ska "slinka hit & dit" så ler hon brett o hjälper till att luta sig åt sidan. Hon börjar verkligen bli en människa nu, hon är ingen bebis längre iofs kommer hon alltid att vara mammas lilla bebis fastän hon aldrig varit liten.. Hon är en 70 cm lång 9kg´s skatt, det finaste och dyrbaraste jag har. Min prinsessa, mitt allt! Vi passade även på att boka in dop så den 17/4 blir det dop i Svedvi kyrka för världens finaste barn! Skönt att ha det inbokat! På fredag blev vi inbjudna att bada i vallmobadet med våra bebisar mellan 9.30 & 11.00 så det ska vi också se till att göra, helt underbart mysigt och pappa Stoffe som är ledig denna vecka från jobbet ska också följa med, MYS!!


Det är väldigt vackert väder ute idag, men fortfarande åt helvete för mycket snö.. man ser knappt någonting i korsningar och övergångsställen o dylikt men man får göra så gott man kan för att inte ha ihjäl någon stackare som är ute o traskar. Änsålänge har jag klarat mig från att göra någon medmänniska illa och jag har inga planer på att utsätta någon för fara i framtiden heller, men jag ber till högre makter ge oss vår och ljumna vindar o gärna några små fåglar som kvittrar i träden som börjar få tillbaka sina vackra vårlöv. Tack på förhand! (jag vet, väldigt långsökt men whatta?)



Ne nu suger det i kaffetarmen så jag ska väl se till att få i mig en kopp java sätta mig på balkongen o läsa någon bra bok eller ta min familj och min fyrbenta o gå ut på upptäcktsfärd a´la svedvi.. Kaffe först!

Ta hand om er & varandra <3


Kommentarer
Postat av: Kakan Camilla

Ett inlägg idag med!! Wiihiiie!! Roligt.. jag får mer att göra då sörru..:P Lika bra som vanligt!! <3

2010-03-04 @ 12:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0