Februari nu då!

IM BACK! :]

Ja som ni ser så har det inte varit överdrivet mycket aktivitet i denna blogg heller, men jag har en BRA anledning för en gångs skull & den lyder som så : Min rosa kärlek har varit på vift.. utlånad till bror min som styrde en sjuhelsikes 30års fest! Jajemensan jag har varit på fest, helt sjukt! Det var riktigt kul faktiskt, dum som jag är hade jag utmanat min käre bror med att jag skulle supa honom under bordet & jag hann väl inte mer än kliva innanför dörren i Borgby innan han kastade på mig ett glas bål & sen var det färdiglekt! Det blev ett par öl, cider (HERREGUD) & lite bål på det, blotta tanken på alkoholen som flödade i min kropp får min mage att vända sig ut & in fortfarande.. ja jag kan ju konstatera så här i efterhand att det var en väldigt dum idé att försöka sig på att supa någon under bordet som har ett ölsinne som en gammal viking medans jag själv som i princip aldrig dricker alkohol inte tål speciellt mycket. Det fick jag ju lida för dagen efter, ja tillochmed idag är jag bakis.. Jag är helt & hållet medveten om att det var mitt eget fel & att jag mått som jag förtjänat så här dagarna efter det kan ni skriva upp! Men det var super kul verkligen tack Tony för en riktigt trevlig fest!

Ja & sen har ju prinsessan min sovit borta för första gången, det kändes väl sisådär av olika anledningar som jag håller lite för mig själv.. men å andra sidan var det nog ganska "bra" ändå! Eller? Var det?! Tack iaf till Faster Emelie för barnvaktandet & sambon hennes också såklart :) Uppskattat!

För övrigt så har jag väl inte sådär jätte mycket att berätta om det var ju ändå inte SÅ länge sedan jag skrev & mitt liv är ju inte direkt superintressant så det här får duga for now!

Tack alla för trevligt sällskap på Tonys fest, tack Tony för en bra fest, Tack Faster för barnvaktandet & Tack till den som uppfann TREO :D Nu ska jag slänga mig i sängen & somna sött till min underbara dotters andetag, finns ingenting bättre!

Mamma Älskar Dig Emilia! <3

sov gott!


Kommentarer
Postat av: Ibbe Kim

Du skriver så himla bra Sanne. Bra flyt i texten och rolig text. Kram!

2010-02-02 @ 08:23:49
Postat av: N

mer mer mer! :D <3

2010-02-02 @ 20:43:32
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0