Tisdag

Goddagens!

Jag kan ju inleda med att skriva att jag egentligen inte bör sitta här just nu, jag skulle behöva slita tag i dammsugarn och golvmoppen och göra lite nytta! Dock så har jag gjort allt annat i form av disk och tvätt, jag har även dammat hela lägenheten så jag känner mig berättigad en paus. Emilia ligger och sover för tredje gången idag, lillskruttas! Det har varit fint väder idag så jag har även hunnit sitta nere på mammas balkong och lapat sol ända tills molnen åt upp den. Stoffe har varit hemma från jobbet idag eller ja hemma och hemma kan man väl inte påstå, han har väl mest varit ute o rännt hela dagen ändå och just nu är han på däckcenter för att skifta till sommardäck på passaten.. När Emilia vaknat ska jag försöka ta tag i att baka litegranna, det skulle vara ganska gott att ha nått smarrigt hembakt att smaska på ikväll framför datorn när jag tillsammans med fyra av världens bästa Counter-strike spelande tjejer ska kamma hem poäng i landslagskampen ENC (European Nations Championship) Ikväll är vårat motstånd fem tjejer från Belgien och jag känner mig ganska trygg och vill påstå att jag nog har tagit ut segern i förskott, ja jag vet man ska aldrig underskatta någon eller något men med facit i hand på vilka spelare dom har mot vilka spelare vi har så känner det som en klar vinst å våra vägnar =) om det mot förmodan skulle visa sig efter matcherna ikväll att jag haft fel, så .. ja.. den smällen får vi ta då isåna fall!


HEJJA SVERIGE HEJJA OSS! HEJJAHEJJAHEJJA!!!!!!!!!!!!!


Tvättmaskin kallar, den e h0ngrig ;D Ses!

Kommentarer
Postat av: N

BAKA? Du baka? nej nu jävlar! :D

2010-04-28 @ 07:51:31
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0