Goddag!

Här har ni ett inlägg för idag också, jag vill börja med att säga YIPPI! Vi vann nämligen våran ENC match igår mot Belgien. Jag hade inte räknat med något annat men det var skönt att nu med riktigt facit i hand kunna säga tack för en god match, vi vann och det var lätt! (uppkäftigt värre va) HÖH! Ja jag får nog ta och hylla mina medspelare eftersom jag inte gjorde speciellt mycket, jag var den där femte som fyllde ut lineupen igår.. varken BU eller BÄ gjorde jag.. men man kan inte vara på topp jämt, allra helst inte när man spelar med fyra av sveriges och världens bästa tjejer! Det var iaf riktigt kul och jag är svinstolt över att få vara med och representera sveriges kvinnliga elit när det kommer till Counter-Strike. SVINFINT!

Ikväll har vi även match med klanen och vårat motstånd är bytches från Tjeckien(?) och vi ska väl inte ha några problem att kamma hem 3 poäng denna match också om allt går som det ska!


Annars händer inte allt för mycket idag, Emilias tid på BVC vart inställd då läkarn som skulle göra BOEL testet på henne var sjuk, det var lite tråkigt! Hon får krya på sig och höra av sig om en ny tid helt enkelt.


Nu ska jag plocka lite här hemma innan lillan vaknar från sin middagssömn :)

Take care xD

Kommentarer
Postat av: N

nu äru så där kass igen! writeeeh, du e bÄst pått!

2010-05-06 @ 09:47:47
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0