Blablabla

Jag har ingenting speciellt att skriva om men vill ändå göra ett inlägg bara för att typ!


Denna veckan har för det mesta spenderats med en gammal nybekant vän som kommit att blitt en kär vän på kort tid! Och ultimat är ju ändå att hennes karlakarl och min muskarl har funnit varandra som handen i handsken typ om inte bättre.. Den ena av dom är värre än den andre och dom är nog utan att överdriva tamefan kära i varandra! Jag och Nathalie får glatt betrakta oss själv som andra andrahälften när vi umgås haha =D Och bättre ändå är ju att dom har en liten dotter på 13 månader så även Emilia har en vän att röja loss med.. OCH tror ni inte på FAN att dom även har en nästintill kopia av vår kära Nemo samt en till doggydogg?! hahaha det kan fan inte bli mer spegellikt alltså, jag har sagt det förr o jag säger det igen det är nästan så jag blir mörkrädd så lika är vi allesammans! Det är sjukt kul samtidigt som det kan vara ganska tröttsamt när det gäller vissa speciella saker!


Annars i veckan har vi pumpat CS som vanligt varje kväll i hopp om förbättring inför helgens bravader som kommer att utspelas i Kiev Ukraina det ska bli sjukt kul men samtidigt väldigt jobbigt att vara i ett annat land och så pass långt ifrån min ögonsten :/ kan ju knäppa händerna och be till högre makter om att vi har turen på vår sida och kammar hem skiten så jag kan köpa någe fint till min vackra Emilia när jag kommit hem :) Jag ska hålla tummarna och hoppas på all tur i världen och jag tycker att ni ska göra detsamma för vår skull! :D


Nu kallar John Blund och jag ska smyga in i sovrummet och somna sött till Emilias underbara andetag! Sov gott <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0